Ön Bilgilendirme Formu

 

1.      SATICIYA İLİŞKİN BİLGİLER

Satıcı Unvanı: ERA Tekstil Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi (Bundan böyle “Satıcı” olarak anılacaktır.)

 

Satıcı'nın Açık Adresi            : OSB Mahallesi 3/19 sokak No:10 Buca Organize Sanayi Bölgesi, Buca/İZMİR

Satıcı'nın Telefon Numarası : 0 (232) 442 08 08 / 05533701988

Satıcı'nın Faks Numarası      : 0 (232) 442 00 99

Satıcı Mersis No/Vergi No    : 00510546280001

Satıcı E-Posta Adresi             : evermade@eratekstil.com.tr

Alıcı'nın İade Halinde Malı Satıcıya Göndereceği Kargo Şirketi: Yurtiçi Kargo

 

Bu Ön Bilgilendirme Formu kapsamında Alıcı'ya siparişinin detayları hakkında bilgilendirme yapılmakta olup Alıcı'nın mal veya hizmetin elektronik olarak satın alınmasına ilişkin olarak Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince mesafeli satış sözleşmesini onaylaması gerekmektedir.


Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi Satıcı tarafından kayıt altına alınmakta olup Alıcı dilediği zaman müşteri hizmetleri birimi ile iletişime geçerek metinlere ulaşabilecektir.

 

2.      SÖZLEŞME KONUSU MAL VE HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ VE FİYATI (KDV DAHİL)

Sözleşme konusu ürün ya da ürünlerin temel özellikleri aşağıda açıklanmaktadır.

Açıklama

Adet

KDV Dahil Fiyat

Ara Toplam

 (ürün adı)

(Adet)

(ToplamÜrünFiyatı)

(AraToplam)

KDV

(KDVMiktarı)

Ödeme Şekli

Kredi Kartı / Havale / EFT

Teslimat Adresi

(Adres)

Teslim Edilecek Kişi

(TeslimAlcakKişi)

Fatura Adresi

(FaturaAdresi)

Toplam (KDV Dahil)

(ToplamTutar)

 

3.      ÖDEME VE TESLİM ŞARTLARI

Kargo Hariç Toplam Ürün Bedeli       : (ÜrünFiyatı)

Kargo Ücreti                                       : (KargoÜcreti)

Kargo Dahil Toplam Bedeli                : (ToplamÖdenecekTutar)

Teslim Şartları ürün sayfasında belirtildiği şekilde uygulanacaktır.

 

Teslim Şartları:

Sipariş edilen ürünlerin sevkiyatına Alıcı tarafından malın sipariş edilmesini takiben en geç 3 iş günü içinde başlanacaktır. Mal satışlarında malın teslim süresi 30 günü geçmeyecektir.

 

4.      CAYMA HAKKI

Alıcı, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, mal satışına ilişkin işlemlerde teslimat tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde cayma hakkını kullanabilir. Alıcı, malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.


Alıcı, cayma hakkını ürün/leri iade ederken ekte paylaşılan “Örnek Cayma Formu”nu kullanacak ve ürünleri Satıcı’ya gönderilmek üzere kargoya verecektir. Alıcı'nın iade talep formunu doldurup iade adres bilgilerini alarak, cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde malı geri göndermesi gerekmektedir. Mal ile beraber faturasının, malın kutusunun, ambalajının, varsa standart aksesuarları, mal ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir. Alıcı, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.


Alıcı iade edeceği malı Satıcı’ya Ön Bilgilendirme Formu'nda belirtilen Satıcı’nın anlaşmalı kargo şirketi ile gönderdiği sürece, iade kargo bedeli Satıcı’ya aittir. Alıcı’nın iade edeceği malı Ön Bilgilendirme Formu'nda belirtilen Satıcı’nın anlaşmalı kargo şirketi dışında bir kargo şirketi ile göndermesi halinde, iade kargo bedeli ve malın kargo sürecinde uğrayacağı hasardan Satıcı sorumlu değildir.


Alıcı'nın cayma hakkını kullanmasından itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, varsa malın teslim masrafları da dahil olmak üzere (malın Satıcı’nın iade için belirttiği taşıyıcı aracılığıyla geri gönderilmesi kaydıyla), Alıcı'nın ilgili mal veya hizmete ilişkin yaptığı tüm ödemeler Alıcı'ya satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden ve tek seferde iade edilecektir.

 

5.      CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER

Mevzuat uyarınca Alıcı aşağıdaki hallerde cayma hakkına sahip değildir:

·         Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcı’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmelerde (örn. ziynet, altın ve gümüş kategorisindeki ürünler);

·         Alıcı'nın istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmelerde;

·         Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmelerde;

·         Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmelerde;

·         Alıcı tarafından ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması şartıyla maddi ortamda sunulan kitap, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmelerde;

·         Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmelerde;

·         Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmelerde;

·         Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmelerde;

·         Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmelerde;

·         Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmelerde (kupon gibi).

 

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin kapsamı dışında bırakılmış olan mal veya hizmetler (Satıcı’nın düzenli teslimatları ile Alıcı'nın meskenine teslim edilen gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddeleri ile seyahat, konaklama, lokantacılık, eğlence sektörü gibi alanlarda hizmetler) bakımından cayma hakkı kullanılamayacaktır.

 

6.      UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

Alıcı, satın aldığı mal ve hizmetlerle ilgili şikâyetlerini Satıcı'ya iletecektir. Alıcı, Satıcı'ya karşı (Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değerlere bağlı olarak) ürünü satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki İl veya İlçe Tüketici Hakem Heyeti'ne ya da Tüketici Mahkemesi'ne başvurabilir.

 

7.      TALEP VEYA ŞİKÂYETLERİN İLETİMİ

Alıcı, talep ve şikâyetlerini Satıcı'nın 1. maddede belirtilen iletişim bilgilerini kullanarak iletebilir. Alıcı, tüketici sıfatıyla talep ve şikayetlerini yukarıda yer alan Satıcı iletişim bilgilerini kullanarak iletebileceği gibi internet sitesinde yer alan evermade@eratekstil.com.tr e-posta adresi üzerinden de iletebilir.

 

Alıcı, "Ön Bilgileri" okuyup bilgi sahibi olduğunu ve internet veya elektronik ortamda gerekli onayı verdiğini kabul ve beyan eder.

 

ALICI

Ad Soyad         : (AdSoyad)

E-posta Adresi : (E-postaAdresi)

Tarih               : (SiparişTarihi)

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.