Nasıl İade Yaparım?

    • Üyelik ile sipariş verdiyseniz hesabınıza girerek iade talebi oluşturmalısınız. İade talebiniz onaylandıktan sonra tarafınıza süreç ile ilgili bilgilendirici bir mail gelecektir.
  •  
    • Buradaki adımları takip edebilirsiniz. Üyeliksiz siparişlerde ise aşağıdaki adımları takip ederek iade sürecinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  •  
    • Öncelikle güncel mail adresinizi verdiğinizden emin olun. İade formu ve faturanız mail adresinize gönderilmektedir. Eğer mail adresiniz yanlış ya da faturanız size hala ulaşmadı ise 0232 442 08 08 numaralı telefonu arayarak güncel mail adresinizi verebilirsiniz.
  •  
    • Tarafınıza gönderilen faturanın alt bölümünde bulunan iade formunu eksiksiz bir şekilde doldurmalısınız.
  •  
    • Ürün size ulaştığı gibi; üzerinde bulunan etiketler eksiksiz, ürün kullanılmamış ve üründe herhangi bir hasar olmadan düzgün bir şekilde paketleyerek "286899843" iade kodu ile Yurtiçi Kargo'ya teslim etmelisiniz.
  •  
    • Faturanızın size ulaştığı tarihten sonraki 14 gün içerisinde ürünü iade etme hakkınız bulunmaktadır.
  •  
    • Tarafımıza ulaşan ürünler kontrol sürecine girip herhangi bir problem olmaması durumunda 7 iş günü içerisinde iadesi gerçekleşmektedir.
  •  
    • İadesi yapılan ürün/ürünlerin tutarı alışveriş yaptığınız kartınıza geri ödemesi yapılmaktadır.
  •  
    • Tarafımızdan gerçekleştirilen iade tutarların hesabınıza yansıma süresi kullandığınız bankanızın iade politikasına göre değişiklik göstermektedir.
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.