Ön Bilgilendirme Formu
EVERMADE ÖN
BİLGİLENDİRME FORMU
1. SATICIYA İLİŞKİN
BİLGİLER
Satıcı Unvanı: ERA Tekstil
Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi (Bundan böyle “Satıcı” olarak anılacaktır.)
Satıcı'nın Açık Adresi : OSB
Mahallesi 3/19 sokak No:10 Buca Organize Sanayi Bölgesi, Buca/İZMİR
Satıcı'nın Telefon Numarası : 0
(232) 442 08 08 / 05533701988
Satıcı'nın Faks Numarası : 0
(232) 442 00 99
Satıcı Mersis No/Vergi No : 00510546280001
Satıcı E-Posta Adresi : evermade@eratekstil.com.tr
Alıcı'nın İade Halinde Malı
Satıcıya Göndereceği Kargo Şirketi: Yurtiçi Kargo
Bu Ön
Bilgilendirme Formu kapsamında Alıcı'ya siparişinin detayları hakkında
bilgilendirme yapılmakta olup Alıcı'nın mal veya hizmetin elektronik olarak
satın alınmasına ilişkin olarak Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince
mesafeli satış sözleşmesini onaylaması gerekmektedir.
Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi Satıcı tarafından kayıt
altına alınmakta olup Alıcı dilediği zaman müşteri hizmetleri birimi ile
iletişime geçerek metinlere ulaşabilecektir.
2.
SÖZLEŞME KONUSU MAL VE HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ VE FİYATI (KDV DAHİL)
Sözleşme
konusu ürün ya da ürünlerin temel özellikleri aşağıda açıklanmaktadır.
Açıklama |
Adet |
KDV Dahil Fiyat |
Ara Toplam |
(ürün adı) |
(Adet) |
(ToplamÜrünFiyatı) |
(AraToplam) |
KDV |
(KDVMiktarı) |
||
Ödeme Şekli |
Kredi Kartı / Havale / EFT |
||
Teslimat Adresi |
(Adres) |
||
Teslim Edilecek Kişi |
(TeslimAlcakKişi) |
||
Fatura Adresi |
(FaturaAdresi) |
||
Toplam (KDV Dahil) |
(ToplamTutar) |
Kargo
Hariç Toplam Ürün Bedeli : (ÜrünFiyatı)
Kargo
Ücreti :
(KargoÜcreti)
Kargo
Dahil Toplam Bedeli : (ToplamÖdenecekTutar)
Teslim
Şartları ürün sayfasında belirtildiği şekilde uygulanacaktır.
Teslim Şartları:
Sipariş edilen ürünlerin sevkiyatına Alıcı tarafından malın sipariş
edilmesini takiben en geç 3 iş günü içinde başlanacaktır. Mal satışlarında
malın teslim süresi 30 günü geçmeyecektir.
Alıcı, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe
göstermeksizin, mal satışına ilişkin işlemlerde teslimat tarihinden itibaren 14
(on dört) gün içerisinde cayma hakkını kullanabilir. Alıcı, malın teslimine
kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
Alıcı, cayma hakkını ürün/leri iade ederken ekte paylaşılan “Örnek Cayma
Formu”nu kullanacak ve ürünleri Satıcı’ya gönderilmek üzere kargoya verecektir.
Alıcı'nın iade talep formunu doldurup iade adres bilgilerini alarak, cayma
hakkını kullandığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde malı geri
göndermesi gerekmektedir. Mal ile beraber faturasının, malın kutusunun,
ambalajının, varsa standart aksesuarları, mal ile birlikte hediye edilen diğer
ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir. Alıcı,
cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım
talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve
bozulmalardan sorumlu değildir.
Alıcı iade edeceği malı Satıcı’ya Ön Bilgilendirme Formu'nda belirtilen
Satıcı’nın anlaşmalı kargo şirketi ile gönderdiği sürece, iade kargo bedeli
Satıcı’ya aittir. Alıcı’nın iade edeceği malı Ön Bilgilendirme Formu'nda
belirtilen Satıcı’nın anlaşmalı kargo şirketi dışında bir kargo şirketi ile
göndermesi halinde, iade kargo bedeli ve malın kargo sürecinde uğrayacağı
hasardan Satıcı sorumlu değildir.
Alıcı'nın cayma hakkını kullanmasından itibaren 14 (on dört) gün içerisinde,
varsa malın teslim masrafları da dahil olmak üzere (malın Satıcı’nın iade için
belirttiği taşıyıcı aracılığıyla geri gönderilmesi kaydıyla), Alıcı'nın ilgili
mal veya hizmete ilişkin yaptığı tüm ödemeler Alıcı'ya satın alırken kullandığı
ödeme aracına uygun bir şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya
yükümlülük getirmeden ve tek seferde iade edilecektir.
5.
CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER
Mevzuat uyarınca Alıcı aşağıdaki hallerde cayma hakkına sahip değildir:
·
Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve
Satıcı’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmelerde (örn.
ziynet, altın ve gümüş kategorisindeki ürünler);
·
Alıcı'nın istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda
hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk
bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların
teslimine ilişkin sözleşmelerde;
·
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları
açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların
teslimine ilişkin sözleşmelerde;
·
Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması
mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmelerde;
·
Alıcı tarafından ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları
açılmış olması şartıyla maddi ortamda sunulan kitap, ses veya görüntü
kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin
sözleşmelerde;
·
Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında gazete, dergi gibi
süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmelerde;
·
Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma,
araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla
yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmelerde;
·
Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmelerde;
·
Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına
başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmelerde;
·
Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketiciye anında teslim
edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmelerde (kupon gibi).
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin kapsamı dışında bırakılmış olan mal
veya hizmetler (Satıcı’nın düzenli teslimatları ile Alıcı'nın meskenine teslim
edilen gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddeleri ile
seyahat, konaklama, lokantacılık, eğlence sektörü gibi alanlarda hizmetler)
bakımından cayma hakkı kullanılamayacaktır.
6. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
Alıcı, satın aldığı
mal ve hizmetlerle ilgili şikâyetlerini Satıcı'ya iletecektir. Alıcı, Satıcı'ya
karşı (Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değerlere bağlı
olarak) ürünü satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki İl veya İlçe
Tüketici Hakem Heyeti'ne ya da Tüketici Mahkemesi'ne başvurabilir.
7. TALEP VEYA
ŞİKÂYETLERİN İLETİMİ
Alıcı, talep ve
şikâyetlerini Satıcı'nın 1. maddede belirtilen iletişim bilgilerini kullanarak
iletebilir. Alıcı,
tüketici sıfatıyla talep ve şikayetlerini yukarıda yer alan Satıcı iletişim
bilgilerini kullanarak iletebileceği gibi internet sitesinde yer alan evermade@eratekstil.com.tr e-posta
adresi üzerinden de iletebilir.
Alıcı, "Ön
Bilgileri" okuyup bilgi sahibi olduğunu ve internet veya elektronik
ortamda gerekli onayı verdiğini kabul ve beyan eder.
ALICI
Ad Soyad : (AdSoyad)
E-posta Adresi : (E-postaAdresi)
Tarih : (SiparişTarihi)