1. SATICIYA İLİŞKİN BİLGİLER
Satıcı Unvanı: ERA Tekstil Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi (Bundan böyle "Satıcı" olarak anılacaktır.)
Satıcı'nın Açık Adresi : OSB Mahallesi 3/19 sokak No:10 Buca Organize Sanayi Bölgesi, Buca/İZMİR
Satıcı'nın Telefon Numarası : 0 (232) 442 08 08 / 05533701988
Satıcı'nın Faks Numarası : 0 (232) 442 00 99
Satıcı Mersis No/Vergi No : 00510546280001
Satıcı E-Posta Adresi : [email protected]
Alıcı'nın İade Halinde Malı Satıcıya Göndereceği Kargo Şirketi: Yurtiçi Kargo
Bu Ön Bilgilendirme Formu kapsamında Alıcı'ya siparişinin detayları hakkında bilgilendirme yapılmakta olup Alıcı'nın mal veya hizmetin elektronik olarak satın alınmasına ilişkin olarak Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince mesafeli satış sözleşmesini onaylaması gerekmektedir.
Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi Satıcı tarafından kayıt altına alınmakta olup Alıcı dilediği zaman müşteri hizmetleri birimi ile iletişime geçerek metinlere ulaşabilecektir.
2. SÖZLEŞME KONUSU MAL VE HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ VE FİYATI (KDV DAHİL)
Sözleşme konusu ürün ya da ürünlerin temel özellikleri aşağıda açıklanmaktadır.
Açıklama: (ürün adı)
Adet: (Adet)
KDV Dahil Fiyat: (ToplamÜrünFiyatı)
Ara Toplam: (AraToplam)
KDV: (KDVMiktarı)
Ödeme Şekli: Kredi Kartı / Havale / EFT
Teslimat Adresi: (Adres)
Teslim Edilecek Kişi: (TeslimAlcakKişi)
Fatura Adresi: (FaturaAdresi)
Toplam (KDV Dahil): (ToplamTutar)
3. ÖDEME VE TESLİM ŞARTLARI
Kargo Hariç Toplam Ürün Bedeli : (ÜrünFiyatı)
Kargo Ücreti : (KargoÜcreti)
Kargo Dahil Toplam Bedeli : (ToplamÖdenecekTutar)
Teslim Şartları ürün sayfasında belirtildiği şekilde uygulanacaktır.
Teslim Şartları:
Sipariş edilen ürünlerin sevkiyatına Alıcı tarafından malın sipariş edilmesini takiben en geç 3 iş günü içinde başlanacaktır. Mal satışlarında malın teslim süresi 30 günü geçmeyecektir.
4. CAYMA HAKKI
Alıcı, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, mal satışına ilişkin işlemlerde teslimat tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde cayma hakkını kullanabilir. Alıcı, malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
Alıcı, cayma hakkını ürün/leri iade ederken ekte paylaşılan "Örnek Cayma Formu"nu kullanacak ve ürünleri Satıcı'ya gönderilmek üzere kargoya verecektir. Alıcı'nın iade talep formunu doldurup iade adres bilgilerini alarak, cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde malı geri göndermesi gerekmektedir. Mal ile beraber faturasının, malın kutusunun, ambalajının, varsa standart aksesuarları, mal ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir. Alıcı, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
Alıcı iade edeceği malı Satıcı'ya Ön Bilgilendirme Formu'nda belirtilen Satıcı'nın anlaşmalı kargo şirketi ile gönderdiği sürece, iade kargo bedeli Satıcı'ya aittir. Alıcı'nın iade edeceği malı Ön Bilgilendirme Formu'nda belirtilen Satıcı'nın anlaşmalı kargo şirketi dışında bir kargo şirketi ile göndermesi halinde, iade kargo bedeli ve malın kargo sürecinde uğrayacağı hasardan Satıcı sorumlu değildir.
Alıcı'nın cayma hakkını kullanmasından itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, varsa malın teslim masrafları da dahil olmak üzere (malın Satıcı'nın iade için belirttiği taşıyıcı aracılığıyla geri gönderilmesi kaydıyla), Alıcı'nın ilgili mal veya hizmete ilişkin yaptığı tüm ödemeler Alıcı'ya satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden ve tek seferde iade edilecektir.
5. CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER
Mevzuat uyarınca Alıcı aşağıdaki hallerde cayma hakkına sahip değildir:
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin kapsamı dışında bırakılmış olan mal veya hizmetler (Satıcı'nın düzenli teslimatları ile Alıcı'nın meskenine teslim edilen gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddeleri ile seyahat, konaklama, lokantacılık, eğlence sektörü gibi alanlarda hizmetler) bakımından cayma hakkı kullanılamayacaktır.
6. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
Alıcı, satın aldığı mal ve hizmetlerle ilgili şikâyetlerini Satıcı'ya iletecektir. Alıcı, Satıcı'ya karşı (Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değerlere bağlı olarak) ürünü satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki İl veya İlçe Tüketici Hakem Heyeti'ne ya da Tüketici Mahkemesi'ne başvurabilir.
7. TALEP VEYA ŞİKÂYETLERİN İLETİMİ
Alıcı, talep ve şikâyetlerini Satıcı'nın 1. maddede belirtilen iletişim bilgilerini kullanarak iletebilir. Alıcı, tüketici sıfatıyla talep ve şikayetlerini yukarıda yer alan Satıcı iletişim bilgilerini kullanarak iletebileceği gibi internet sitesinde yer alan [email protected] e-posta adresi üzerinden de iletebilir.
Alıcı, "Ön Bilgileri" okuyup bilgi sahibi olduğunu ve internet veya elektronik ortamda gerekli onayı verdiğini kabul ve beyan eder.
ALICI
Ad Soyad : (AdSoyad)
E-posta Adresi : (E-postaAdresi)
Tarih : (SiparişTarihi)